Sabtu, 5 Mac 2011

WNF Langgar Tembok

Posted by LeptoSpyra at Sabtu, Mac 05, 2011
Tu dia, kan dah kata aku ni berdaulat.

Dulu kau gelakkan aku sebab langgar pagar kan?

Sekarang kau pulak kena.

Nak tunjuk hero, bawak kereta main-main.

Kan dah kena.






Well, kadar kerosakan taklah begitu ketara.

Tapi cukup mencacatkan penampilan kereta tu.

Aku tak gelakkankan kau.

Sebab aku kesian.

Kau kan satu-satunya adik aku.

Boleh pulak dia kata langgar tembok sebab penat.

Tak masuk akal langsung.

Ahhh~ alasan tak munasabah la.

Mengaku je la kau nak tekan brek, tapi tertekan minyak.

Tu la sebenarnya kelemahan dalam kereta auto ni.

Selalu tersalah tekan pedal. Aku pun pernah kena jugak.

Tapi dengan ke-macho-an aku, aku berjaya mengelakkan kecederaan serius pada kereta aku.

JANGAN GELAKKAN AKU. AKU BERDAULAT.

Hihihi~

2 comments:

MASZ on 5 Mac 2011 4:31 PTG berkata...

hoho..masz memang xpandai dan xnak drive kete auto.pakai manual je lah.hehe

Hasyarghh on 6 Mac 2011 4:59 PTG berkata...

Hahahaha tanya tinggi woo. Nak gak ah tanya tinggi orang pasni kalau orang mintak couple ke kahwin ke. haha

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez