Rabu, 2 Jun 2010

Hati Kering

Posted by LeptoSpyra at Rabu, Jun 02, 2010 1 comments Links to this post


Assalamualaikum...

Hee~ mintak maaflah.. Lama tak update. Tapi bila nak update, korang terpaksa baca keluhan hati yang memberontak ni.

Aduh.. hati tak tenang ni.

Pernah tak korang buat silap? Silap yang amat melukakan hati seseorang.
Ini terjadi kepada aku. Bukan aku buat silap. Tapi orang lain. Mangsanya aku??

Macam ni lah.. Aku cakap terus terang..
Aku ni kalau orang dah ludah, aku akan lap ludah tu sampai kering, hilang bau, warna dan rasa.
Tak tinggal kesan. Orang tu tak boleh dah nak jilat balik ludah dia..

Bahasa eloknya, kalau orang dah buat silap yang amat amat melukakan hati aku, aku takkan bagi dia peluang lagi... NEVER!!

SORRY to say la... Aku memang kejam dan seorang pendendam... Nampak je macam ni.

So, kalau perangai aku dah macam ni, apa kau nak buat?
Ni cadangan aku.. PERGI JAUH JAUH DARI HIDUP AKU...

"Demit"

Mintak maaf la ye.. Nak lepaskan kat orang, tak elok pulak, jadi blog ni sajalah yang jadi tempat aku melepaskan geram + dendam...

HATI DAH MENJADI KERING = HATI KERING
 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez