Jumaat, 18 September 2009

KaNiBaLiSmE

Posted by LeptoSpyra at Jumaat, September 18, 2009 5 comments Links to this post

Aku betul2 rasa geli melihat apa yg aku lihat
Sekujur tubuh yg tidak lg bernyawa
Menjadi santapan kaum sejenisnya
Lipas yg mati tu aku bunuh semalam
Aku sbnrnya anti dan betul2 geli dgn lipas
Abdomen dia yg besar
Bau yg kureng
Bila dipenyekkan, akan terkeluarlah
Segala bendalir + lendir
Yang kurang menyenangkan
Iyekss...
Kalau ada lipas melintas
Pasti akn ku jejak lipas itu
Smpai lubang cacing pun
Aku akn kejar lipas tu
Sampai badan dia terbalik
Kemudian, aku akan curahkan
Minyak, syampu, sabun, cecair peluntur dll
Pada abdomen lipas yg dh berbalik tu
Biar dia x dpt bernafas!
Selepas beberapa lama
Kaki lipas itu akan berhenti mengeruit
Menandakan ia telah mati!
Puas hati aku...

Lipas makan lipas




Lipas yg makan geng dia tu pun

Akhirnya menemui ajal

Aku sembur gn shieldtox

Skrg, dua2 tlh mati

X lama lagi, populasi lipas akan berkurangan

Dengan wujudnya org spt aku.

Hehe~ (ketawa jahat)

Mungkin x lama lg

Lipas akn menjadi slh satu

Haiwan PUPUS...

Sebab adanya makhluk bernama

SITI NURHANA




Last2, dua dua mati :)

Sabtu, 12 September 2009

CaTs CoLLeCTioN

Posted by LeptoSpyra at Sabtu, September 12, 2009 2 comments Links to this post

Hehe~
Kali ni nak tunjukkan beberapa
Aksi-aksi kucing yg berjaya
Dirakam kan..
Papepun, LAYAN~
ZAS!

Mengantuk rupanya...
Haha, sori kacau~


Siap jeling buat muka poyo lagi

Eksyen gile


Sombong la

Sikit pun x pndg kamera



Model abad ini
Perghh.. bergaya betol



Caught in action!
Kucing itu cuba meminum air dr bekas air tersebut
Ble aku sergah, dia buat2 jilat-jilat bulu
Eleh, taktik lame…


Kucing kat morib ms fieldwork mikrob sekitar
Makan besar dia hr tu
Sume bdk belanje dia mkn tulang ikan. Haha~



Kucing kat AMIN
Rupe blh tahan lawa~ gebu~
Tp dia ada tabiat suke mencakar selipar
Habis slipar bdk2 ni berlubang2. Haha~


Kurap..lagi skali
Tgh buat muka x bersalah slps mencurik ikan bilis





Ni sekoq lg.. berpaling tadah
Skali tgk mcm senandung si dayang ke hape?
Hitam pekat



Kurap..
Tgh mimpi bermalam di Las Vegas
Sampai tegak ekor dia
Isk..isk :P


Kurap..
Kucing yg tlh berpaling tadah dr famili aku
Susu yg ku bagi, tuba yg engkau bls
Nak mkn ubi rebus la tu~


Kucing liar
Bjaye jgk aku amik gambo dia
Aku pggl dia ”phantom cat”
Mata sblh buta~
Xtau nape dia comot sgt?? X mandi :p

Jumaat, 4 September 2009

TaNda KeMaTiaN HaMpiR TiBa

Posted by LeptoSpyra at Jumaat, September 04, 2009 5 comments Links to this post


Hmm.. salam ramadhan al mubarak

Kali ni nak share sesuatu yg penting bg umat islam

So entri kali ni adlh berkenaan:

TANDA-TANDA AJAL HAMPIR TIBA

TANDA 100 HARI SEBELUM HARI MATI



  • semua org islam akn mdapat tanda ini, antara sedar atau tidak sahaja


  • lazimnya muncul selepas asar


  • tandanya adlh, dr hujung rambut hingga hujung kaki akan mengalami getaran/seolah2 menggigil


  • bg mereka yg sedar dan terdetik bhw ajalnya makin dekat, maka tanda ini akan tiba2 hilang


TANDA 40 HARI SEBELUM HARI MATI



  • berlaku selepas waktu asar


  • bahagian pusat akan berdenyut


  • pada ketika ini, daun yg tertulis nama kita akn gugur dr pokok yg terletak di arash allah


  • malaikat maut akan membuat persediaan dan mula mengikuti kita sepnjg masa


TANDA 7 HARI SEBELUM HARI MATI



  • org yg sakit yg tidak berselera makan, tiba2 berselera untuk makan


TANDA 3 HARI SEBELUM HARI MATI



  • terasa denyutan di bhgian tgh dahi


  • mata hitam kita sudah tidak bersinar lagi


  • hidung akn perlahan2 jatuh jika dilihat dr sudut sisi


  • telinga akan menjadi layu dan bhgian hujungnya akn perlahan2 masuk ke dalam


  • tapak kaki yg terlunjur perlahan2 jatuh ke depan dan sukar ditegakkan


  • hendaklah kita berpuasa spy jenazah mudah diuruskan


TANDA 1 HARI SEBELUM HARI MATI



  • selepas waktu asar


  • satu denyutan dirasakan di bhgian belakang iaitu di kwsn ubun2, menandakan kita x sempat



  • menemui asar pd keesokan hrnya


TANDA AKHIR



  • rasa sejuk di bhgn pusat dan turun perlahan2 ke pinggang, seterusnya naik ke bhgian halkum


  • ketika ini, hendaklah kita mengucapkan kalimah syahadah


SESUNGGUHNYA, ALLAH YANG MENGHIDUPKAN KITA, MAKA KEPADA DIALAH KITA


KEMBALI
 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez