Sabtu, 19 Mac 2011

Lebam Kot Kalau Tengok

Posted by LeptoSpyra at Sabtu, Mac 19, 2011
Video terpanjang di youtube adalah video ini.



478:48:05 WHAAATTTTT????

Tak mampu la aku nak tengok.

Beberapa saat pertama pun, aku dah bosan dah.

Siapa sanggup tengok?

Gerenti lebam bijik mata.

Berapa lama la orang ni ambil masa untuk upload video ni.

Gerenti berhari-hari la jugak.

Siapa tengok, sila bagi tau aku, video ni pasal apa.

3 comments:

Cik Yana on 19 Mac 2011 11:58 PG berkata...

Biar betul panjang tu video ni. Tenet pun tak laju mane. Silap hari bulan, berhari2 cik Yana amek tu tengok abes video ni. Hahaha~

mar yanie on 19 Mac 2011 10:58 PTG berkata...

sape yg sanggup tu mmg tabik spring ah..hahaha

IJAT360 on 20 Mac 2011 6:27 PTG berkata...

pergh lame nauzubillah..x sanggup nak tengok..asyik buffering je..hihi

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez