Isnin, 28 Mac 2011

Aku Kerja Lab Je Laaaaa~

Posted by LeptoSpyra at Isnin, Mac 28, 2011
Salam.

Ada kawan blogger tanya : Cik Hana ni kerja apa ya?

Jawapan : Aku kerja lab.










































Ni semua bukti aku kerja lab.

Lagi satu. Aku lulusan Mikrobiologi.

Bukan Mass Communication.

Adoi jauh menyimpang wey.

Sedap kau je kata aku amik mass comm.

Putus urat perut aku gelak hari tu.

Takpe dik, akak maafkan kau.

Boleh dia kata muka aku ala-ala budak mass comm.



Ko tengok gambar ni memang la macam budak mass comm


Cuba tengok gambar ni, memang microbian sejati. Spek tebal gitu.
Hahahahaha~

7 comments:

chokeLy on 28 Mac 2011 8:19 PTG berkata...

rindunye nk masuk lab...=(
last mse matrik dulu.
skrg ni msk lab buat progrmmng je.
naek rabun tgk mesin language..

AIN SYAFIQA AZMI on 30 Mac 2011 1:54 PG berkata...

opss...senior ain ke ni??
microbs uitm ke???

Hana on 30 Mac 2011 11:16 PG berkata...

chokely : alalala~ rindu ke?
amik la course microbiology kacau camtu. hehehe~

Ain : microb jugak ke? akak microb UKM la. hehehee

AIN SYAFIQA AZMI on 2 April 2011 12:01 PG berkata...

okeh..BUKAN..=.= hehe owh degree microbs..ain masih dip microbs..hehe akak keje katne eh??kotla ain leh practical situ..hehe

Hana on 3 April 2011 11:43 PG berkata...

ain, akak kerja swasta je la. kat IIU. xpernah pun ada budak praktikal kat sini. huhu~

AIN SYAFIQA AZMI on 10 April 2011 12:25 PG berkata...

IIU tu ape n ktne eh??ow xde eh??tp boleh je kn..??hehe =p

Hana on 10 April 2011 10:34 PG berkata...

INTI International University.
Try la apply kot dapat. hehehe~

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez