Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 24 Mac 2011

Kenapa Cantik Sangat?

Posted by LeptoSpyra at Khamis, Mac 24, 2011
Aku telah berjaya add seorang gadis yang sungguh cun di Facebook.

Anehnya, walaupun dia tak kenal aku, dia tetap approve aku sebagai rakan.
(Setakat rakan Facebook, apalah sangat kan)

Sebab dia, lama aku online semalam. Time kerja pulak tu.

Terpegun. Mesmerizing.

Tu je yang boleh aku cakap.

Huaaa~ kenapa kau cantik sangat?

Beratus-ratus gambar dia aku tengok.

Jangan salah faham. Aku tengok dengan perasaan kagum okey?

Bukan tengok dalam keadaan bernafsu. Ish ish ish. Otak kuning la korang ni.

Dan si gadis itu nampaknya seperti orang baik-baik.

Ayu bertudung. Bertuah siapa yang dapat dia.

Tengok pun nampak macam kaya gila je. Huhuhu~ untung kau ye?

Cantik, kaya, akhlak baik.

Hahahaha~ kenapa aku buat post ni ye?

Memang aku suka tengok perempuan cantik. Tak salahkan?

Aku perempuan, perempuan ada banyak nafsu.

So aku ada nafsu untuk melihat benda-benda cantik.

Dalam konteks post aku kali ni, 'benda' cantik itu adalah gadis.

Gadis yang bernama Balqis.


Oooo~ dia pernah buat iklan rupanya, jadi tak salahkan kalau aku letak gambar dia kat sini?


Qis, kalau awak baca post saya ni, satu je saya nak cakap :

Awak sangat cantik!!!!!!!!!!

8 comments:

:: cikNuurul :: on 24 Mac 2011 pada 10:25 PG berkata...

cntek sgt,.subhanallah,..

Unknown on 24 Mac 2011 pada 12:49 PTG berkata...

cantik..Allah menciptakan hamba-NYA sungguh cantik =)

2R on 24 Mac 2011 pada 3:23 PTG berkata...

cantik + akhlak baik + kaya + pandai..complete package =) dia iklan dlm tv tu ek..cantikkkk

Izyan Masri on 24 Mac 2011 pada 3:50 PTG berkata...

haish.cantik neutral.admire betul.mesti kulit cantik :D

Nizam Zahri on 24 Mac 2011 pada 4:07 PTG berkata...

kenen kenen lah kan dengan saya... ish3...

Nora Shahaira on 25 Mac 2011 pada 10:34 PG berkata...

ha ah..iklan tu..memg ayu dia kan..moga berakhlak baik sampai bila-bila kan...

cacing on 26 Mac 2011 pada 4:40 PG berkata...

slurrrpppp (sambil air liur mengalir kat pp tgk dominoz ni) =0.....

Putera Jon on 27 Mei 2011 pada 3:40 PTG berkata...

apa kurang nya tuan rumah(TT)...hehehee...

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez