Jumaat, 18 Mac 2011

Aku Rasa Macam Nak Sepak Dia

Posted by LeptoSpyra at Jumaat, Mac 18, 2011
Bila aku tengok gambar ko,

Hati aku rasa marah.

Tak tau kenapa.

Memang ko tak ada buat salah pada aku.

Tapi aku tak boleh tengok muka ko lagi.

Aku harap aku takkan jumpa ko secara bersemuka.

Maaflah...

Sebenarnya, aku takut dengan ko..




Tak tau kenapa aku hangin tengok dia ni :













Hidung dia membuatkan aku terbayangkan ...............

Hahahahaha~ malu lah nak taip ............

Korang rasa tak apa yang aku bayangkan?

Hahahahahahahaha~

.........................

9 comments:

Annyss Azlan on 18 Mac 2011 8:40 PTG berkata...

oi oi oi, over limit. jangan bayangkan! HAHA. *wink2

DaRk ViRusZ on 18 Mac 2011 8:45 PTG berkata...

mancung idung cm ziz*n..hahaha

k e y r i on 19 Mac 2011 12:44 PG berkata...

aq da pkir len da...haha

Hana on 19 Mac 2011 10:13 PG berkata...

bagus! semua pikir benda yg sama kan?

That's mean i'm normal.
hahaha~

Silpar jepon on 19 Mac 2011 11:42 PG berkata...

hooah,ape jadi ngan idung lu nyet..haha

NaNaSaHiR DaTaNg KoMeN.. on 19 Mac 2011 6:04 PTG berkata...

mabuk lak tgk lama2...adoi@##$#@

DrNurhuda on 20 Mac 2011 1:45 PTG berkata...

memang tgh terbayangkan .. ahh! stop it! u bring me here .. hahaha :P

Ms and Mr Red Ribbon on 23 Mac 2011 12:30 PTG berkata...

xnak bayangkan tapi terbayang huaaa entry jahat hihihi

Insan Biasa on 27 Mei 2011 3:34 PTG berkata...

nakal ko yer.... auummmm... :P

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez