Ahad, 12 Jun 2011

Selamat Tinggal Kenangan & Sesi D.I.Y

Posted by LeptoSpyra at Ahad, Jun 12, 2011
Fuh, hujung minggu baru ada masa nak kemas bilik secara besar-besaran.

Dan selepas menggodek segala khazanah dalam bilik, terjumpalah barang-barang pemberian si dia yang dulu.

Diari :



Surat :



CD :



Barang-barang :



Kasi bungkus masuk plastik dan buang!



Ada satu benda je yang tak dibuang :



Bukan apa, takut dia mintak balik. So simpan la dulu.

Tak pernah pakai pun sebab longgar. Kahkahkah~

So segala benda telah selamat dibuang. Kasi clear sikit minda ini.

Kasi delete segala kenangan lampau.

ITS TIME TO MOVE ON.

Nota : Maafkan saya sebab buang barang-barang pemberian awak. Bukan saya tak menghargai. Jauh sekali tak bersyukur atas apa yang dah awak beri pada saya. Cuma... saya tak nak tengok lagi barang-barang tu. Semak la otak.

D.I.Y ni pulak sempena tak ada kerja pada hujung minggu.

Sambil layan hindustan TV3, cerita Ek Ajnabee (betul ke eja camni?)

Best la cerita hindustan minggu ni. Tak ada nyanyi atas bukit, golek-golek turun bukit, sari nampak pusat. Yuckksss~~

Hahahhaa~ ni adalah sengal. Nampak sangat aku kedekut nak keluar duit.










Pebenda nih?????

Kotak ubat la.

Sila gelak beramai-ramai.

Kahkahkahkahkahkah~~

3 comments:

Mohd Faizal Bin Adnan on 12 Jun 2011 1:43 PTG berkata...

wajib di buang..
tapi sya punya ada lagi kot..
tah bila nk buang kakakaka..
hana tolong buangkan ye~
kupi tard

farah shamira on 12 Jun 2011 9:13 PTG berkata...

bagus. kasi buang semua!

Insan Biasa on 13 Jun 2011 8:59 PG berkata...

buang yg keruh...
ambil yg jernih...
life must go on bebeh... :)

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez