Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 1 Jun 2011

"Burung Punai" - Marah Betul Aku

Posted by LeptoSpyra at Rabu, Jun 01, 2011
Tak pernah seumur hidup aku rasa tension macam ni.

Tak pernah dalam hidup aku, main game baca bismillah dulu.









Lepas berkali-kali main, baru dapat yang ni :




Puas hati aku!!!

Angry bird memang buat aku angry!!

Sakit hati aku.

Nampak Amir rasa macam nak lempang dia.



Stop level ni dulu!

Mau maghrib.

Nanti tuhan ANGRY sama aku.

3 comments:

Honey Bhulat on 2 Jun 2011 pada 12:30 PG berkata...

kelakar

Putera Jon on 2 Jun 2011 pada 8:22 PG berkata...

hahaha...game punya pasal... :P

Tanpa Nama berkata...

haha.. marah bebenor

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez