Jumaat, 22 April 2011

Kena Pulau - Forever Alone Kot Telor !!!

Posted by LeptoSpyra at Jumaat, April 22, 2011
Kau pernah kena pulau tak?

Aku pernah. Biasa la, sama-sama Melayu ni memang susah la.

'Dia' selalu merungut pasal 'dia'

Tapi boleh kamcing pulak tiba-tiba. Heran jugak aku.

Dan aku dipulaukan.

Ngah ngah ngah. Aku tak sedih la.

Bukan mati pun. Mati esok, sorang-sorang jugak.

Lagipun memang aku ni pendiam.

Orang tak sedar kot kewujudan aku.

Ala-ala invinsible gitu.

I'll be the last person she'll look for.

Tak apa la. Mungkin aku yang emosional sangat kot.

Em orang tak ajak, takkan aku nak terkedek-kedek pulak kan?

Lepas ni aku tak nak gi mana-mana lagi dah.

Malas dah !!!

6 comments:

hayati hashim on 22 April 2011 2:33 PTG berkata...

kalau sama2 malay mmg slalu g2 kot.. d popular olwiz win walau dia pn salah.. b strong k..

;)

Hana on 22 April 2011 7:34 PTG berkata...

hye, thanks 4 d support. now i feel much better.
the best therapy was ---> work! work! and forget the world =)

farah shamira on 22 April 2011 7:43 PTG berkata...

klu ade button like saya dah tekan dah nana. :D

Hana on 22 April 2011 7:45 PTG berkata...

ngah3. tak mau pasang button. awk sorang je yg LIKE, lain suma HATE.
hahah~

Apasal org melayu mcm ni ha? Haishh !!

ayunibudakbaek berkata...

Takpelah hana..Aku kn ada..Walaupun aku jauh tp blh jumpa gak maa...

Hana on 25 April 2011 8:36 PG berkata...

alaaa~ xpa la yunie, aku dah biasa dah.
biasalah tu..
alah biasa tegal biasa. sikit hari lagi, imun la aku.

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez