Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 9 April 2011

Bila Jarang Dapat, Mesti Lebih Menghargai

Posted by LeptoSpyra at Sabtu, April 09, 2011
Salam.

Bila kau jarang dapat hadiah, mesti kau lebih menghargai pemberian seseorang itu.

Bila kau jarang dapat spend time dengan dia, mesti kau lebih menghargai tiap saat bersama dia.

Ni situasi aku.

Tak salahkan kalau aku simpan semua pemberian orang?

Tanda aku hargai segala 'effort' yang orang tu buat untuk aku.

Walaupun 'effort' yang keluar adalah sekadar macam melepaskan batuk di tangga je.

Lagipun aku bukan orang yang suka membazir.

Selagi boleh, aku simpan atau guna dulu.

Dah dapat yang baru, baru BUANG.

2 comments:

ayuni budek baek berkata...

wah,cantik cincin dpt.sape bg?H bukan nama sebenar ke

LeptoSpyra on 10 April 2011 pada 10:33 PG berkata...

gila dia nak bagi. hahaha~ ribu riban ni.

by the way, pak cik google bagi aku. hahaha

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez