Khamis, 14 April 2011

14 April 2011 Jam 17:41

Posted by LeptoSpyra at Khamis, April 14, 2011
Aku tau kau call mak aku pada waktu di atas.

Sudah-sudah la tu.

Kau nak apa lagi?

Hari tu kau kirim surat.

Sekarang kau call mak aku pulak.

Pasal apa?

Kalau betul jantan, call aku la.

Nak gaduh? Call 'balak' aku.

Kalau kau baca ni, satu je aku nak cakap.




Aku dah penat la.

Tolong la.

Tolong bagi aku ketenangan hidup.

Apa yang lepas tu, kau buang la jauh-jauh.

Pergi la cari perempuan yang jauh lebih baik dari aku.

Tolonglah jangan kacau family aku lagi.




Tension la hidup macam ni !!!!

5 comments:

Tanpa Nama berkata...

bdk tu lg ke? xgntlemn lgsg

Zuraifah Zulkuflee on 14 April 2011 8:44 PTG berkata...

pe yg berlaku hana???

Hana on 15 April 2011 8:19 PG berkata...

perang saraf bakal berlaku, zue.
Arrrggghhhhh!!!

Nur Makkiah on 17 April 2011 2:33 PTG berkata...

penangan C.I.N.T.A...hehe....xpasal2 jerk menyampukan... (^_^)

ayunibudakbaek berkata...

Uit hana, sape yg kaco ko ni..Budek yg tue ke???ex boy ko ke..Brani dia kaco ko..Nnt aku ex bodyguard ko dtg tlg...Tp kene byr laa...

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez