Jumaat, 29 April 2011

Calar Balar

Posted by LeptoSpyra at Jumaat, April 29, 2011



Apasal kat dunia ni, kalau kita buat baik orang tak perasan langsung?

Tapi kalau sekali buat jahat, orang akan ungkit, keji, dan menghina seolah-olah tiada penghujung.

Kalau rasa yang sekarang ni tak cukup bagus,

cari lah yang lain.

Walaupun aku tak bagus, aku tahu menghargai.

Bukan aku nak suruh puji ke apa.

At least appreciate la sikit apa yang aku dah buat.

Come on laa~

Nak cakap dengan aku, ayat kena tapis sikit.

Macamlah kita baru kenal semalam.



Tired of being me..

Aku dah penat jadi diri aku. Kadang-kadang nak je aku buat hal, ikut kepala aku. Biar rasa bebas sikit.

Tapi aku bukan Sila Sahin.

Berbogel untuk bebas. WTF punya orang.

Aku hanyalah seorang Hana.

Menumpang ruang kecil dalam dunia ni.

Aku hanyalah seorang Hana. Ingat tu.

Don't expect more from me.

1 comments:

Insan Biasa on 27 Mei 2011 4:32 PTG berkata...

dikau lah... Siti NurHana Hamzah

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez