Jumaat, 31 Disember 2010

Aku Dalam 20 Tahun (Berfikiran Jauh)

Posted by LeptoSpyra at Jumaat, Disember 31, 2010
Since dah nak masuk tahun 2011, umur pun makin meningkatkan?

Jadi inilah masa yang sesuai untuk buat perancangan.

Perancangan untuk diri aku sendiri.

Aku mesti positif menerima hakikat.

Aku mesti tahu, apa yang bakal terjadi pada masa hadapan..

Sekarang aku 23..








Bila aku 43...

Tada.....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-







Ye, yang pasti aku akan tua..

Buruknya muka aku!! Tetiba bulu kening jadi lebat pulak. Hahahaha~

Aku perlu rancang KRIM ANTI PENUAAN apa yang bakal aku pakai. Hahahahaha~

Aku rasa, menginjak usia nanti, aku terlebih stress kot.

Tu pasal muka jadi macam tu (habis sekarang kau bajet kau cun ke?)

Ye la, time tu dah ada suami, anak-anak.. mana tak stress kau!!

Kalau umur 43 tak kawin lagi, takda suami, takda anak, LAGI STRESS kot!!

Kih kih kih... just for fun..

Aku akan menyambut tahun baru di....

DEPAN TELEVISYEN (betul ke eja camni?)

5 comments:

Zuraifah Zulkuflee on 31 Disember 2010 1:29 PTG berkata...

hehe...
cantik je hana masa tua

-telordibasuh- on 31 Disember 2010 2:05 PTG berkata...

ade 3 photo..hm mane satu hana?hahhaa
joke je...makan la jamu sure mude he

farah shamira on 31 Disember 2010 6:32 PTG berkata...

comel je kamu hana bila dah tua pon. hehe

Hana on 1 Januari 2011 11:45 PG berkata...

hihihi~ ada2 je korang ni. amik hati je ea? =p

Insan Biasa on 27 Mei 2011 4:59 PTG berkata...

jauh nya hana memikir.... :P

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez