Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 6 Julai 2011

Nak Rembat Siapa Ye?

Posted by LeptoSpyra at Rabu, Julai 06, 2011


Sekapur sireh seulas pinang,
Semekar senyuman seikhlas hati,
Dengan rasa kesyukuran kami mengundang Tuan/Puan/Encik/Cik

"NANA & PASANGAN"


Wahahahaha~ aku nak paksa siapa jadi pasangan aku ni??

Zurai.. boleh tak ko tolong aku..

Tolongla..

Tolong..

TOLONG JANGAN KAWIN DULU!!

Kasi majlis aku langsung dulu, aci tak?? http://www.emocutez.com

Apa-apa pun, tahniah la wey..

3 comments:

Tanpa Nama berkata...

OMG! nk kawen dah zurai? cakap tahniah kat die eh?

LeptoSpyra on 7 Julai 2011 pada 9:22 PG berkata...

muahahaha! farah! cakap sendiri la kalau berani :)) hehehe~

Tanpa Nama berkata...

cik nana...kamu rembat saya je la...moh kite amek berkat zurai dulu....moga2 pasni majlis kita plak...Insya Allah... :)..jom weh...xde kawan nie...pastu kite share hadiah yo...den xbergaji...haha...~kiah~

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez