Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Jumaat, 15 Julai 2011

Cari Duit Lebih

Posted by LeptoSpyra at Jumaat, Julai 15, 2011
Memandangkan ekonomi aku sejak akhir-akhir ni meleset teruk, aku decide nak cari duit lebih sikit.

Bolehlah..

Kerja part time je. Kalau full time, kerja aku kat INTI macam mana pulak kan?

Jeng..Jeng..Jeng..



Boleh la..

Nak buat sara hidup..

Ahakkk~~

Setakat ni aku ada buat kontrak dengan syarikat cari gali minyak.

Rumah sewa pun banyak..

Yang bestnya, duit kutip setiap jam wo!!

Tanam jagung, 5 minit dah boleh jual..

Tanam nenas hari ni, esok dapat duit dah.

Alhamdulillah.. Kilang kayu aku pun maju jugak.

Bukan sikit pokok balak yang kilang aku proses.

Semua projek perumahan aku, kayu-kayu dia semua ambik dari kilang aku je..

Jimat sikit. Bukan apa, kalau beli dari kilang lain, for sure mahal kan..


P/S : Kalaulah duit-duit dalam ni boleh di cash out!!! Dah tentu aku kaya!!!

3 comments:

mumui on 15 Julai 2011 pada 7:13 PTG berkata...

hehe.. game ape tu? ingatkan cityville td...

Honey Bhulat on 16 Julai 2011 pada 12:36 PG berkata...

batul-batul btul...banyak betul betul...pening x..hehe..betul tu...kalo la duit yang dpat dr game boley cash out,kan best

LeptoSpyra on 16 Julai 2011 pada 8:58 PTG berkata...

mumui : ini game empire & allies. try la. syok ooo

hani : muahaha, kalau boleh cashout, boleh beli cincin mcm rosmah tu :))

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez