Jumaat, 6 Mei 2011

Uncle Ini Memerlukan Manicure

Posted by LeptoSpyra at Jumaat, Mei 06, 2011
38 tahun tak turunkan tangan :

Ni sebab nak abdikan diri pada Siva (aku tak tau apa Siva itu. Tuhan dia kot)

Sebab dah lama sangat tak turunkan tangan, maka tangan dia mengalami atrophy. Tersekat pada posisi itu sahaja.

Kalau tengok pun, memang saiz tangan dia dah mengecil.

Uncle ni nama dia Sadhu Hundu.












Sampai macam tu sekali ketaatan dia pada agama.

Kita? Solat 5 waktu pun kadang-kadang payah nak complete ye tak?

Tapi seriusly memang aku geli sebab nampak nacam tak bersih. Kuku dia... mak aiii.. bercenggai... Hitam pulak tu. Siap bergulung-gulung.



Simon Cowell, ko pun nak jadi macam Sadhu Hundu ni jugak ke?

Kahkahkah

5 comments:

diana on 6 Mei 2011 4:19 PTG berkata...

kotor nye kuku..
sah dah lama tak kena air tu..
ye la..
cemana nak mandi..kan??
lain la kalau dia mandi air terjun ..
lagipun kalau kena air je tapi tak gosok2 mana bersih..
nak gosok cemana..tak sampai..

azizul on 6 Mei 2011 4:37 PTG berkata...

huaaa..bau ketiak

cikida on 6 Mei 2011 10:54 PTG berkata...

erkkkk..geliiiii...hitam legam kuku ! yekkk...=p

Kaoshi on 6 Mei 2011 11:08 PTG berkata...

biarlah dia nak buat apa, yg penting jangan menyusahkan org atau menyakiti pihak agama lain.. haha...

Sila lawat: Kaoshi Troll

Cik Aishah Zakaria on 7 Mei 2011 7:33 PG berkata...

peh...panjang giler kuku dier...hehe

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez