Sabtu, 15 Ogos 2009

PuTuS....

Posted by LeptoSpyra at Sabtu, Ogos 15, 2009

Alahai....
Gelang kesayangan aku da putus.
Aku syg gelang tu
Abah yang bagi
Hadiah sbb dpt anugerah pelajar terbaik mikrob
Abah bagi 18 april hari tu
Sob.. sob~
Aku ni jarang dapat emas
Apatah lagi brg2 perhiasan lain
Kalau tgk aku ni mmg xpakai pape la
(baju pakai k)
Dalam idup ni
2 kali jer aku pakai emas
1st masa darjah 4
Dapat nombor satu dlm kelas
Wan kg selemak bagi aku cincin
Aku pakai cincin tu
Tapi skrg cincin tu dah hilang
Aku mmg x pandai jage..
Aku mmg cuai~
Skrg gelang plak dah x leh pakai
Hu~~
Aku mmg cuai~
Aku diamkan aje
Takut abah marah
Nanti aku g repair kat kedai
Harap2 gelang tu boleh sembuh~

3 comments:

~farah on 20 Ogos 2009 12:04 PTG berkata...

gelang tu mcm dapat penyakit plak kan?
antibiotik xbagi?
hehe..

Hana on 22 Ogos 2009 10:07 PG berkata...

haha.. farah2x
saya bg drug je terus

~farah on 27 Ogos 2009 6:56 PTG berkata...

mati terus la gelang tu.
xpun die addicted kat drug tu.
abes la.
jgn kene penyakit lain dah.
g la patri balik.
boleh je.

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez