Ahad, 2 Ogos 2009

JenGkeL

Posted by LeptoSpyra at Ahad, Ogos 02, 2009

Hmm.. hari ni x brape best la plak. Aku terpaksa bt bnda yang aku x
bpe suka. Apa benda tu, biar aku sorng je la yg tahu..
Aku malas nak berdepan dgn org yg x penah kisah dgn kehadiran aku.
Tapi aku terpaksa bt demi menjaga hati org lain.. wakaka.. padan
muka aku.
X lama lg mak teh mau kawin.. ekeke selamat pengantin baru lah ye..
tambah lg sorg ahli keluarga wan jurai. Hehe.. yng aku nye? Entah
bile x tau la. Muda lagi.. biarlah amik pengalaman idup dl..
Rindulah kat seseorg. Tp org tu tgh bz la plk.. huhu hakikat
kehidupan. Ble org tu dah xde, baru la nak rindu. Ble org tu ada di
depan mata, kenapa ungkapan tu x diluahkan? Pelik kan?
Jgn ambil mudah ttg hubungan kita dgn org sekeliling. Kdg2 mmg
perangai org tu mbuatkan kita jelek n berasa jengkel. Tp kita kne
pikir, entah2 org tu yg akn tolong kita masa kita susah nanti.
Senang cite, entah2 ble ko mati sok, org tu la yang duk baca yassin
tuk ko..Ni peringatan tuk diri aku sendiri. Aku tgh bengkek dgn umat
sorang ni. Tp, sabar je la dlm ati.. nak marah pn xleh, maklumla aku
ni senang nak kne attack ngan penyakit. Sekali dia relapse, habis la
aku. So, bersabar n think positive..
“I’M LIVING WITH SLE FOR THE REST OF MY LIFE”
But
“I CAN STILL LIVE A NORMAL LIFE”


0 comments:

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez