Ahad, 22 Ogos 2010

New Babies In Da House

Posted by LeptoSpyra at Ahad, Ogos 22, 2010
Assalamualaikum

Uh~ uh~ seronoknya dapat babies lagi.
Seperti kelahiran sebelum ni, si induk berjaya melahirkan 7 ekor anak arnab yang kiut miut. (Eh, memang la lahirkan anak arnab. Takkan bapak arnab pulak)

Tapi kali ni, bilangan yang survive meningkat. Alhamdulillah. Seekor je yang mati. Itu pun sebab menjadi mangsa kerakusan kucing yang kebulur. Tinggal kepala je (T_T) Apa la itu kucing.. Tuan kau lupa bagi makan friskies ek?

So bila kira kira semua, dah ada 12 ekor arnab dalam jagaan aku sekeluarga. Tu pun dah tolak yang mati. Ada jugak yang dah kena jual daaa...Tak sampai setahun bela dah ada 12 ekor!! Produktif ya ampun.... Hehe arnab memang cepat membiak ye puan-puan.

Layan gambar ni. Comel kan... hehehe~











Sekian~

0 comments:

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez