Jumaat, 20 Ogos 2010

Mama.. Mama.. Saya Sayang Mama...

Posted by LeptoSpyra at Jumaat, Ogos 20, 2010
Mama.. Kenapa mama buat saya macam ni...
Mama.. mama dengan papa dah lupa ke?
Saya bukti cinta mama dan papa..
Mama dan papa saling rela dan mencintai antara satu sama lain kan?
Tapi kenapa sudahnya nasib saya begini?



Mama, saya rindukan belaian mama..
Saya tak sempat nak merasa susu mama..
Saya tak sempat nak menatap wajah mama dan papa..



Mama ingat tak? Sembilan bulan mama usung saya ke sana ke mari..
Mama Tak ingat ke perit jerih mama kandungkan saya dulu?



Papa, kenapa papa biarkan mama buat macam ni..?
Papa tak takut ke balasan tuhan?
Papa, mama ada 9 nafsu, tetapi 1 akal je.
Papa ada 1 nafsu dan 9 akal..
Jadi, papa la sepatutnya bimbing mama..



Mama.. papa.. saya tunggu mama dan papa di syurga ye..
Kita jumpa di sana ye..
Allah maha pengampun..
Saya yakin, satu hari nanti mama dan papa akan masuk syurga..
Kita kan jumpa di sana, sebagai keluarga yang paling bahagia..



Salam ikhlas,
Anakmu yang merindui mu..

2 comments:

Zuraifah Zulkuflee on 20 Ogos 2010 11:08 PG berkata...

aduhhh...
sebak tengok gambar2 ni

farah shamira on 20 Ogos 2010 1:00 PTG berkata...

mahu nangis.

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez