Sabtu, 5 Februari 2011

Tak Dapat Terima!!!

Posted by LeptoSpyra at Sabtu, Februari 05, 2011
Ia adalah sesuatu ciptaan yang sangat inovatif.

Boleh mengurangkan kebangkalian tandas tersumbat akibat 'pembuangan' yang berlaluasa.

Selamat dipakai.

Boleh dicuci, dikeringkan, dan dipakai semula





Inilah dia clothpads.

Ataupun pad daripada material kain??

What the .........?

Aku tak boleh terima!!

Aku duk bayang, lepas basuh, ada 'kesan-kesan'

Pastu sidai benda ni kat ampaian.

Semua jiran tengok sambil berkata : "Uuuuuu budak sebelah ni pakai lampin"

Mungkin aku kolot dan kerana bersifat tertutup.

Anda bagaimana?

5 comments:

mY HeArT wiLL gO On on 5 Februari 2011 1:46 PTG berkata...

na, kt ne ada jual benda ni??? haha

Lovesucks on 10 Februari 2011 10:08 PTG berkata...

mcm zmn dulu2 lak pakai kain..aku pernah merasa pakai kain... kena pakai tebal2 sbb darah byk :P

chokeLy on 17 Februari 2011 1:32 PG berkata...

ada jual ke?
walau colourful, tpi x sanggup nk pkai blik. takot x bersih kan..
tpi comel pulak tu.. hehehehe

-telordibasuh- on 20 Februari 2011 12:46 PTG berkata...

hehehee telor nak 10 hahhaa

Insan Biasa on 27 Mei 2011 4:54 PTG berkata...

telordibasuh... moga kau ditempatkan ditempat orang2 yg bahagia di'sana'.. :)

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez