Rabu, 23 Februari 2011

OMG!!! Awek Ini Sangat HOT!!!

Posted by LeptoSpyra at Rabu, Februari 23, 2011
HOT di sini bukan bermaksud awek HOT (cantik/gorgeous/dan sebagainya)

Tapi lebih kepada awek yang kepanasan untuk berbaju.

Waaaaa~ bukan main lagi kau ye?

Fesyen entah apa-apa.

Menitik air liur jantan tengok.

Pergi kelas macam nak pergi parti buih.

Setahu aku Malaysia ni tak lah sepanas Afrika.






Hari-hari dapat tengok free show.

Nasib baik aku tak bernafsu kat perempuan.


Nasib bukan melayu, kalau tak sure aku papar muka kau sekali

1 comments:

mY HeArT wiLL gO On on 24 Februari 2011 10:26 PG berkata...

biasa la tu international college.... ada 1 college kt n.9 ni lg truk... pakaian orng mlayu mgalahkan pakaian orng africa...

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez