Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Isnin, 31 Januari 2011

Lesson 1 : Jangan Ikut Orang

Posted by LeptoSpyra at Isnin, Januari 31, 2011
Salam

Pagi ni macam biasa, aku bertolak ke tempat kerja.

Macam biasa la aku drive.

Akhirnya sampai di ala-ala depan Nilai Square gitu.

Demmmm~ jalan situ ditutup.

Pokok tumbang ke apa, aku pun tak tau.

Sebab hujan memang tak berhenti dari semalam.

Apa lagi, aku ikut je la anak panah, menunjukkan jalan alternatif kat situ.

Masuk celah-celah bangunan, pusing sana sini.

Aku ikut je kereta depan.

Sebab aku memang tak familiar jalan kecik kat situ.

Aku main jalan besar je okey!!

Ikut punya ikut, kepelikan mula melanda.

Kat mana aku ni? Semua bangunan tak familiar.

Kiri kanan macam bukit batu kapur, jalan sunyi.

Tiada papan tanda okey!!

Aku ikut lagi kereta depan macam lembu dicucuk hidung.

Jumpa papan tanda jalan ke USIM.

Dinggggggggg!!!!!!!!!!!! hahahaha~ akhirnya aku jumpa jalan keluar.

Sebab aku bajet USIM dekat dengan INTI.

Aku ikut je la papan tanda tu.

Tengok tengok!!!!!

Amik kau!

Aku sampai depan post pengawal USIM.

Jalan terus yillek!! Jalan mati.

Apa lagi, aku pun U-turn balik.

Kurang hajar punya Suzuki Swift!!!

Mana kau bawak aku ni????



Gambar suspek utama.

Dengan menggunakan aplikasi GPS (tipu),

Aku berjaya menunjukkan kemachoan aku mencari jalan keluar.

And, here i am. Sampai jugak kat INTI, walaupun lambat. http://www.emocutez.com



My GPS

4 comments:

~mY LiFe~ on 31 Januari 2011 pada 3:49 PTG berkata...

na, bkan pokok tumbang la.. xtau la ada karnival sukan ape ntah.. aku rase LTDL kot.. coz aku tgk td byk na polis kt tepi2 jlan.. coz tghari td aku lalu kt situ mmng jln tu still ttup lg...

LeptoSpyra on 31 Januari 2011 pada 4:46 PTG berkata...

la yeke. aduh, sampai bila dia nak tutup tu?

Tanpa Nama berkata...

hehe. nasib GPS u function nana.

LeptoSpyra on 1 Februari 2011 pada 11:34 PG berkata...

hahah~ kalau x function macam mana tu farah?
habislah

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez