Isnin, 15 November 2010

Kan Best Kalau Dapat Bakal Suami Yang.......

Posted by LeptoSpyra at Isnin, November 15, 2010
PANDAI MEMASAK... Hik.. hik..


Burung puyuh goreng tepung, cendawan goreng tepung, terung goreng tepung (???) semua pun goreng tepung.. serta air asam jawa boi?? emmm... Sila cuba lagi.. Teeeetttt!! I pun boleh buat jugak tau??



Kentang goreng?? Eleh, budak 5 tahun pun boleh jugak masak..



Yang ni? Roti arab.. emmpphhh.. Yang ni bukan buat sendiri ye tak?


Tapi bila tengok yang ni... Fuhh.. kecur air liurku..
Sememangnya beliau pandai memasak..



Nasi goreng puyuh.. Seksi la puyuh tu =p Hamik! tergolek seekor puyuh di situ. Ish ish ish
(-_-)"



Up lagi sikit, buat kecur air liur : Ikan patin dan pucuk ubi masak lemak, serta sambal ikan bilis dicampur pula dengan petai..



Yang ni.. Buat stok air liur meleleh hingga ke dagu: Ikan patin lagi. Tapi masak asam pulak. Tengok kuah dia, pekat dan menyelerakan



Ni lagi satu masakan beliau.. Sup sayur, ikan haruan bakar bersama cuka hitam (xpenah dengar pun???) dan.... JAJAN! kata beliau



Last but not least.. memperkenalkan.. Ikan talapia sweet sour, sayur sawi, dan air asam jawa..


Untungkan kalau dapat laki yang pandai masak?
Nanti boleh suruh dia masak je hari-hari.

Oh ye, nampaknya beliau ni suka masakan kampung la.. emm, sentap jugak ni..
Kalah diriku yang wanita ini.. huhuhu~~

SIAPAKAH BELIAU INI? TUNGGUUUUUU~~~

7 comments:

farah shamira on 15 November 2010 10:43 PG berkata...

ceiit! bgtau je la.

chokeLy on 15 November 2010 11:50 PG berkata...

waa...
sedap nye...
nyum3..

Hana on 15 November 2010 12:14 PTG berkata...

farah: ahakz.. rahsia.. dh confirm br bg tau =p

chokeLy: mn tau sedap? dah rasa ea? =)

Nur Makkiah on 15 November 2010 8:02 PTG berkata...

eleehhh....cik nana tu...nk bersecret2 plak die...bkn main lg ea...ntah2...mmg dh k0nfom & dh declare ar tu..ciap ade pr0gram masak memasak brsama beliau lg....hehe..siapakah dia..MR.TOUGH kah @ MR.CINDERELA...~ngeeee~ =)

Hana on 16 November 2010 9:16 PG berkata...

ahahah~ ayat x boleh tahan. mn ada program memasak. ni gamba aku amik dr blog che wan la. ;p

ceritasekupang on 19 November 2010 10:13 PTG berkata...

sedapnya....lapar terus yg melihat ni...hehe..

embun on 14 Julai 2011 4:22 PTG berkata...

fuyoh nmpk sedap btol masakan2 tu

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez