Ahad, 14 Februari 2010

Keajaiban di Sebalik Gerak Hati

Posted by LeptoSpyra at Ahad, Februari 14, 2010
Salam..

Kali ni nak cerita pasal gerak hati aku yang selalunya membawa kepada penemuan

benda2 yang x sepatutnya ditemui...eceh...

Hari kamis malam aku tercari2 mana la pergi nya pendrive aku. Satu-satunya pendrive

yg aku ada utk menyimpan data. 2GB, jenama Mini Pendrive, warna putih... dan ada key

chain warna merah yang tertulis campus life =)

Cari punya cari, x jugak jumpa2. Aku dah mula hangin coz, slalu kalau dah xde tu,

mesti ada org cilok. Dan suspek yg utama adalah : adik aku. Dalam hati mula la

bersungut2 mengenai hobi adik aku yg suke mencilok brg aku tu. Haha... tapi tiba2 je

Allah menggerakkan hati kecik aku ni untuk cari pendrive di bwh katil.

Cari punya cari aku terkejut sbb ada nampak benda bersinar2 kat bwh katil... Cuba

teka amende benda bersinar sinar tu??? Permata? Pendrive? Kaca? SALAH!!!

Mata kucing! Hehe... ada kucing rupanya kat bwh katil aku! Warrrgghhhhhh..... aku

pun mengangkat kucing itu. (kucing itu berada dlm kotak periuk nasik) Tgk2 ada anak2

dia sekali.. so... sweet. Dah berapa lama agaknya kucing tu menetap kat situ.

Huhu... ada 3 ekor anak dia. Sume comel2. Layan gambar ni...







Lagi satu ajaib, lepas snap gambar kucing dan anaknya ini, tiba2 sekali lagi hati

kecik aku ni digerakkan olah Allah untuk mencari pendrive di dlm poket seluar.

Dan.... aku jumpe. Yes! Keajaiban lagi, pendrive tu x rosak walaupun kena air semasa

aku membasuh seluar itu =)

p/s : nak cari benda lain, jumpa benda lain.

0 comments:

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez