Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Khamis, 16 Ogos 2012

Missing Me? Update Diri Yang Dah Lama Menghilang

Posted by LeptoSpyra at Khamis, Ogos 16, 2012
Assalamualaikum..


Kepada sahabat-sahabatku.. Terima kasih coz sudi jenguk blog ni.
Dah lama kot aku menghilang.
Aku notice yang follower dah berkurang. Yelah blog lama tak ber-update, siapa nak follow kan?

Update yang pertama..

AKU DAH KAWIN.
Tanggal 1 Jun 2012, dengan 2 kali lafaz (laki aku nervous), aku sah menjadi isteri kepada lelaki yang sangat aku cinta & sayang.


Abaikan muka aku yang berlengas tu...
Terima ksih pada tetamu yang hadir.


Update kedua..

Aku STRESS.
Hari tu aku muntah kat office.
Semua ingat aku pregnant.
Sekarang dorang duk tanya : Dah ada isi ke?
And the same question again and again....................................




Isi apa? Isi hati? Isi perut?
Aduiyai.. Sabar la beb! Dah la aku duk jauh dengan laki aku.
Sorang Terengganu, sorang Penang..
Ko nak expect aku pregnant cepat ke?
Daripada ko duk tanya-tanya tu, baik ko doakan aku.
Tak gitu??


Update ketiga..

Aku dah sampai rumah.. Negeri Sembilan.
Aku drive dari Penang ke sini selama 5 jam seorang diri.
Waaaa satu pencapaian buat aku.
Mak abah terbeliak biji mata sebab aku sampai lebih awal dari jangkaan dorang.

Dont worry Ma, Pa (cewahhh) saman speed trap nanti Nana bayar ye?
Muahahahahaha~


Update keempat..

STRESS lagi. Ahhhh~ manjang stress la ko ni Hana.
Stress sebab laki aku tak balik raya lagi.
Jadi aku keseorangan.
Harap-harap beliau berjaya menceluskan diri pada malam raya.
Amik off ye? Simpan off menimbun tu buat apa???
Harap-harap pagi raya ni dapat salam dan cium tangan suami..
Huhuhu barulah feel kali pertama beraya sebagai suami isteri.
Tak gitu?


Update kelima..

Ni saja nak bagi tau..
Aku suka pakai jeans lelaki.
Kalau nak beli jeans, aku selalu search kat bahagian jeans lelaki.
Senang nak cari..
Lepas tu jeans dia tak low cut..
Pinggang bukan bawah pusat.
Kalau jeans perempuan, banyak yang low cut..
Rasa macam nak terlondeh..

Lagi satu jeans lelaki sesuai dengan ketinggian aku.
Tak payah tawaf 1 kedai tu.
Hahahahaha~

Itu sahaja.. Sekian terima kasih..

Di kesempatan ini, aku nak ucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri.
Maaf zahir dan batin. Maaf kalau ada tersilap dan terkasar bahasa.

P/s : Raya tahun ni tak banyak iklan touching-touching kan?


1 comments:

Unknown on 16 Ogos 2012 pada 11:59 PTG berkata...

Alhamdulillah.. dah mengembang family rupanya.. Tahniah wei.. Selamat Pengantin Baru!! (sempat lagi x neh aku wish) hehe.. dan selamat menyambut syawal.. ^_^

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez