Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Ahad, 29 Januari 2012

Blog Ini Sudah Gila

Posted by LeptoSpyra at Ahad, Januari 29, 2012
Bila masa pulak aku suka kasut?




Isk.. Ni yang nak marah ni..
Blog aku telah tersangkut dengan blog orang lain.

Actually, dulu blog aku guna URL lain. Sekarang URL tu dah diambil oleh tuan punya blog yang suka kasut ni.
Tak kisah la kan sebab aku pun dah tak nak guna URL tu.
Tapi tak sangka jadi macam ni.

Dan bila aku klik link "Saya Suka Kasut" tu, dia terus membawa aku ke blog yang satu lagi..

Adoi, sabar je la.

Ada sesiapa tahu macam mana nak menyelesaikan masalah ini?

Inilah padahnya kalau guna nama pena yang sama dengan orang lain.

Tapi... aku dah tukar nama, still tak jalan jugak.

So..HOW??

0 comments:

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez