Ahad, 4 Julai 2010

Weekend Yang Paling Manis

Posted by LeptoSpyra at Ahad, Julai 04, 2010


To someone :

Terima kasih sebab sudi luangkan masa bersama saya.

Hari yang memenatkan tapi penuh bermakna.

Kalau ada kekurangan pada pertemuan kali ni, maafkan ye??

Maaf sebab saya drive macam orang mabuk =p

Maaf sebab saya x mandi kat sungai tadi =p

Maaf sebab saya tak tahan nak ke toilet td =p

Maaf sebab saya x nyanyi kat karaoke tadi. Suara saya sumbang. Lagi pun, td kan hujan. Saya tak nak menambahkan tahap kelebatan hujan tu.

Maaf sebab td saya makan siput sedut 5 ekor je.

Maaf sebab saya x makan 'bola ping pong' tu tadi.

Maaf sebab awak byk belanja saya hari ni. Nanti saya belanja awak pulak ye??

Maaf saya bertanya, bila lagi mau ketemu ni???? =p

3 comments:

~farah on 4 Julai 2010 11:12 PTG berkata...

alala
comel.
jumpa yg tersayang ek?

Zuraifah Zulkuflee on 5 Julai 2010 1:52 PTG berkata...

hehe....
hana jiwang (^___^)

Hana on 6 Julai 2010 8:23 PG berkata...

xla farah, jmpa yg terchenta~

zue, ni baru sikit ni. hehehe~

 

Ini Blog LeptoSpyra Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez